Nowe władze w Kole

W niedzielę 1 marca 2009 roku odbyło się zebranie sprawozdawczo - wyborcze Koła PZW Nr 1 w Pułtusku. Frekwencja na zebraniu jak na Koło liczące ponad 1000 członków była żenująco niska niewiele ponad trzydzieści osób. Udzielono absolutorium ustępującemu zarządowi. Wybrano nowego Prezesa Koła i całkowicie nowy 11 osobowy Zarząd.

Nowym Prezesem Koła Nr 1 w Pułtusku został kol. Hubert Walkowski.


Drugi od lewej nowy Prezes Koła Hubert Walkowski.

Po wyborach prezesa przystąpiono do wyboru zarządu koła. Wydarzyła się wg mnie rzecz bez precedensu w dotychcasowej historii naszego Koła. Nikt z dotychczasowych członków zarządu nie wszedł w skład nowych władz Koła.

Nowy 11-osobowy Zarząd tworzą (kolejość przypadkowa):
  1. Piotr Dubliński
  2. Paweł Szmurny
  3. Paweł Śniadała
  4. Artur Parysek
  5. Janusz Skrzydlak
  6. Paweł Sitarski
  7. Adam Pawlak
  8. Waldemar Sokół
  9. Michał Miłoszewski
  10. Cezary Cieniecki
  11. i Prezes Koła Hubert Walkowski

Gratuluję nowemu Zarządowi i życzę owocnej pracy.













W najbliższą środę nowy Zarząd ma się ukonstytuować. Będziemy na stronie na bieżąco informować o pracach Zarządu.

Komentarze

  1. Jestem bardzo ciekaw jak będzie wygłągała praca nowego zarządu miejmy nadzieje że dobrze. Czekam na następne sprawozdanie

    OdpowiedzUsuń
  2. wedkarzpultuski8 marca 2009 19:10

    o kur.......... znowu do dupy
    kto ich wybrał ....:)))))
    jaknie było porzadnego zarzadu tak dalej nie ma:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zamiast "lepperyzmu" (czyli dużo narzekania-mało robienia)w wypowiedziach jakaś propozycja?? Mi się obecny Zarząd podoba. Znam część z nich i uważam, że jest w porządku

    OdpowiedzUsuń
  4. przesuniecie terminu to pierwsza niezaradnosc zarzadu jak jest sie u wladzy to nie mysli sie o wedkarzach tylko o sobie czekamy od grudnia cala zime .Dziwie sie prezesowi 1 spinning w pultusku a ile gatki przez cztery lata..pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. zarząd.................................hm sami cwaniaki
    pierwsza decyzja i juz PLAMA - przesuniecie zawodów z 1 maja

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy jestem kto zostal gospodarzem kola i bedzie nam piekl kielbaski i kto zostal skarbnikiem bo nie wiem gdzie oplacic karte bo do serocka niedaleko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Marcin Majewski10 marca 2009 14:32

    Wpisz w wyszukiwarkę: Koło Pułtusk Miasto. Jest to oficjalna, organizacyjna ( PZW ) strona Koła.

    OdpowiedzUsuń
  8. dzieki marcin.A nie za wiele gospodarz,straznik SSR moze sie nie wyrobic albo cos zaniedbac te wybory to jakis uklad.

    OdpowiedzUsuń
  9. Marcin Majewski10 marca 2009 14:55

    Bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  10. No cóż, jedni coś robią, inni potrafią tylko narzekać, na zebranie też się nie chce przychodzić 98% członków Koła, a można było przyjść na zebranie i brać udział w wyborach nowego zarządu. Najprościej tylko zrzędzić...

    Do pracy w SSR Waldek poszukuje chętnych, zamiast gdybać że ktoś się nie wyrobi to zgłosić się do pomocy... będzie okazja przekonać się jak to jest po nocy spędzonej na wodzie przy minusowej temperaturze powietrza.

    Teraz na wiosnę też jest potrzebna pomoc, z każdej nocy nasi strażnicy przywożą 1-2 siatki. Zresztą teraz nocki na wodzie w łódce przy temperaturze niewiele przekraczającej zero też są bardzo fajne...

    OdpowiedzUsuń
  11. szybko zaczynacie prosić o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  12. gospodarz - strażnik - pracownik okręgu - co jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  13. wedkarzpultuski12 marca 2009 17:43

    niezła promocja włsnego sklepu:)))))))))) pana skarbnika:)))

    a kiedy skarbnik bedzie urzedował w budynku pzw??????????????

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty